Przetargi

Zaproszenie do składania ofert na prowadzenie sklepiku szkolnego wraz z punktem gastronomicznym

Józefosław, dn. 19.05.2021 r.

Zaproszenie do składania ofert na prowadzenie sklepiku szkolnego wraz z punktem gastronomicznym

 

Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Józefosławiu, ul. Kameralna 11,

zaprasza do składania ofert na prowadzenie sklepiku szkolnego wraz z punktem gastronomicznym

w budynku szkoły przy ul. Kameralnej 11 w Józefosławiu

w latach 2021/2022

 

Zaopatrzenie sklepiku szkolnego powinno zawierać produkty zgodne z normami wynikającymi
z rozporządzeń Ministra Edukacji Narodowej, preferując w przystępnych dla uczniów cenach, przede wszystkim:

  1. zdrowe i świeże kanapki, sałatki, drożdżówki, ciepłe przekąski,
  2. świeże owoce,
  3. drobne przekąski (ciastka zbożowe, bakalie, batoniki, paluszki, czekolady itp.),
  4. napoje i produkty mleczne,
  5. soki owocowe,
  6. napoje niegazowane,
  7. art. papierniczo-biurowe,
  8. inne artykuły w ustaleniu z dyrektorem szkoły i sugestiami rodziców.

Najemca zobowiązany będzie do:

  1. utrzymania czystości zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi,
  2. wyposażenie na własny koszt wynajętego pomieszczenia w meble i urządzenia do prowadzenia działalności,
  3. osoba prowadząca sklepik powinna posiadać aktualną książeczkę badań dla celów sanitarno-epidemiologicznych, książkę kontroli sanitarnej,
  4. zatrudnienia minimum dwóch osób do obsługi klientów sklepiku szkolnego wraz z punktem gastronomicznym,
  5. przy zawieraniu umowy osoba prowadząca działalność gospodarczą powinna okazać Dyrektorowi Szkoły aktualną polisę odpowiedzialności cywilnej od zdarzeń związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą (kserokopia stanowi załącznik do umowy),
  6. przedstawienia referencji od Dyrekcji Szkoły potwierdzających doświadczenie podmiotu w prowadzeniu sklepiku szkolnego wraz z punktem gastronomicznym w szkole powyżej 1000 uczniów,
  7. przedstawienia planu prowadzenia oraz rozwoju sklepiku szkolnego wraz z punktem gastronomicznym  w okresie trwania umowy,
  8. złożenia dokumentów dopuszczających prowadzenie działalności w danym lokalu w poniższym zakresie:

- przygotowywanie i serwowanie kanapek oraz produktów śniadaniowych typu jogurt z musli,

- przygotowywanie i sprzedaż świeżo wyciskanych soków owocowych,

- przygotowywanie i serwowanie produktów gotowych do spożycia po uprzednim podgrzaniu.

  1. gotowości do obsługi zgodnie ze złożoną ofertą asortymentowo-cenową uczniów uczestniczących w akcji „Lato w mieście” .

Wysokość opłat reguluje Zarządzenie nr OŚ.0050.69.2017 Burmistrza Miasta i Gminy Piaseczno z dnia 19.10.2017 r., kwota najmu będzie zawierała podatek od nieruchomości, a także zryczałtowaną kwotę opłaty za media. Powierzchnia sklepiku wraz z zapleczem wynosi 19 m2.

Istnieje możliwość zobaczenia pomieszczeń sklepiku po uprzednim umówieniu się z sekretariatem szkoły.

Okres najmu: 01.09.2021 – 30.06.2022 r.

Oferty powinny zawierać proponowany asortyment, a także proponowaną cenę za wynajem pomieszczenia na prowadzenie sklepiku szkolnego wraz z punktem gastronomicznym.

Ocenie merytorycznej i wyborowi oferty podlegać będzie:

-        proponowana kwota za wynajem sklepiku szkolnego wraz z punktem gastronomicznym,

-        proponowany asortyment  produktów oraz posiłków wytwarzanych na miejscu wraz z cenami,

-        przedstawienie referencji od Dyrekcji Szkoły potwierdzających doświadczenie podmiotu
w prowadzeniu sklepiku szkolnego wraz z punktem gastronomicznym w szkole powyżej 1000 uczniów,

-        przedstawienie planu prowadzenia oraz rozwoju sklepiku szkolnego wraz z punktem gastronomicznym w okresie trwania umowy.

Oferta zostanie wybrana przez komisję powołaną przez Dyrektora Szkoły w składzie:

-        Dyrektor

-        Wicedyrektor

-        Wicedyrektor

-        Kierownik gospodarczy

-        Przedstawiciel Rady Rodziców

Oferty (z ceną netto i brutto) można składać osobiście w sekretariacie szkoły, drogą pocztową lub pocztą elektroniczną szkola@jozefoslaw.edu.pl, w terminie do dnia 04.06.2021 r. do godziny 16.00.

Rozpatrzenie ofert nastąpi 07.06.2021 r.

Zgodnie z art. 2 ust 1 pkt  Ustawy z dn. 11.09.2019 r. Prawo Zamówień Publicznych wobec zamówienia nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W związku z powyższym niniejsze zaproszenie do składania ofert nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa ofert nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.

O ewentualnym wybraniu Państwa oferty zostaniecie Państwo poinformowani poprzez zaproszenie do podpisania umowy.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 maja 2021 09:26
Dokument wprowadzony do BIP przez: Kamil Tomczyk
Ilość wyświetleń: 283
31 maja 2021 15:56 (Kamil Tomczyk) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
19 maja 2021 09:31 (Kamil Tomczyk) - Usunięcie załącznika [doc00965120210519072438.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
19 maja 2021 09:31 (Kamil Tomczyk) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)